jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Finns förklaringar

Av Jenny och Jon Sjöberg - 2024-05-05 20:15

När jag imorgon ställer mig på vågen och tar emot ett plus...



För kost och rutiner denna vecka har inte varit hjälpsamma. Sia som fyllde år, kalasfika för en kompis i fredags och så helg på det. Förra måndagen missade jag målet -25 kg med bara 1 hekto! Men då gick jag ändå ner 0,9 kg den veckan.

Självklart har jag försökt tänka mig för när det kommit till vad jag ätit, men ni som vet, ni vet att det är svårt. Särskilt när frestelserna finns så tillgängliga.

Så den här veckan har mer gått ut på att inte gå upp för mycket istället för att gå ner.

Nästa mål är -25 kg. Jag måste gå ner 0,4 kg i natt för att nå det. Jag har tidigare aldrig gått upp på natten, men minskningen blir kanske inte så stor i och med att jag verkligen stått emot mycket idag, så det kanske inte finns något kvar att förbränna. 
Om några timmar har vi ett resultat. Klockan ringer som vanligt halv sex. /Jenny

 
 
Eva

Eva

Måndag 6 maj 17:34

Jag förstår inte hur Du orkar - laga mat som Du inte får/kan äta. Jag skulle vara på Väldigt Dåligt Humör!

http://trx

Jenny och Jon Sjöberg

Måndag 6 maj 17:40

Ja, den biten är ganska tuff. Oftast så äter de ändå ickevegetarisk mat så den vill jag inte äta ändå. Men det är klart att hungern finns där och den är olika svår att stå emot. /Jenny

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar